29 September 2010

1st cek dari nuffnang

aku jarang sembang pasal nuffnang. sebelum ni aku buat cerita pasal nuffnang pun masa 1st time aku dah boleh cashout, maknanya dah lebih dari rm50. cerita dia kat sini. dan kali ni, untuk kali ke 2'nya aku nak ura-urakan ini adalah cek aku yang pertama-tamanya dari nuffnang setelah setahun aku berblogging.

tak banyak mana pun, lepas untuk aku bayar duit domain untuk 2 tahun, sedikit sumbangan untuk akuarium kelab infra, banyak gak lah aktiviti tentang akuarium aku post kat blog ni, dan selebihnya minum-minum je kalau dapat hahha. tak kisah lah orang nak kata apa pun pasal aku kecoh-kecoh post entri dapat cek ni, sebabnya ramai aku tengok mereka-meraka para bloggers yang pertama kali terima cek dari nuffnang pun begitu teruja untuk diupdate kat blog masing-masing, termasuk la aku.

tak banyak yang nak diceritakan. cukup sampai sini.





1 ulasan:

Ruzanna Rahman ~♥ berkata...

bestnye dpt chck....kte blm lg..huhu