Turun Enjin

Macam biasa takde apa yang nak diupdate sangat. Tengok tajuk macam nak repair kereta je, tapi dekat dalam airport ni takkan nak repair kereta kot dah tentu repair kapal terbang adela. Kali ni aku nak tunjuk gambar kapal terbang yang turun enjin, nak kasik upgrade bagi tip top kot.

Kapal terbang kompeni mana tak tau, mungkin MAS baru beli sebab aku amik gambar ni kat hangar MAS kemudian repair dan akan dicat dengan warna trademark dorang. Aku nak cerita pasal boeing-boeing kapal ni memang aku tak pandai dan aku memang tak nak tau.

Buat masa ni memang aku tak tau nak update apa, tengok jela. Macam biasa amik pakai kamera henset je tak pakai kamera canggih pun.




Tiada ulasan:

Top Entri