15 Disember 2010

Ayam Berkokok Di Atas Batang...??

aku sekarang suke² layan formspring. sape² yang tak tau formspring tu ape?? korang boleh masuk tengok pastu nanti korang dah tau korang boleh la tanye macam² sampai kejang.

tertariknya aku dengan formspring ni pada suatu hari yang lepas aku ade menanyakan sesuatu pada mereka yang aku follow dengan satu pantun ringkas seperti tajuk di atas. dan bermacam² lah jawapan yang aku dapat. tapi tak semua yang berbalas.




hurmmm..mungkin dorang tak tau nak balas pantun tu, tak pun dorang memang tak pernah dengar?? ape² pun bende ni memang kelakar bagi aku secara tak lansung dapat la gak aku berblog dari tak berupdate lansung.




jawapan dari brader ni memang dah tepat, dia tau..tapi dia dah kata dia tak nak jawab. mule² aku pikir lelaki mesti tau jawapan dia tapi ade gak yang tak tau. kepada wanita², jawapan ade yang hepi² melayan ade yang nampak marah² hehhehe..gurau² je jangan amik series, bende ni nampak lucah ke kak??

yang pasti, 'ayam berkokok di atas batang, bak rokok sebatang'...



p/s : aku tak isap rokok. amaran kerajaan malaysia : merokok merbahayakan kesihatan.

4 ulasan:

aRaN berkata...

aku suka post ni hahahha..


follow lu bro :)

kadri azmi berkata...

tq aRaN aka serabut..memang serabut la lu..

hamzah ian berkata...

haha.. lawak ah

ftrhd berkata...

haha pandai ar bro :D