26 Oktober 2010

Shoutbox Blog Infra



Assalamualaikum..

akhirnya ada gak entri aku nak buat sepanjang hampir seminggu kekeringan idea. rasanya pendek je entri ni. tengok pada tajuk menggambarkan seolah-oleh yang aku nak beritau bahawasahanya blog infra sudah ada shoutbox. asalnya memang aku tak suka sangat shoutbox ni tapi memandangkan ramai yang tak suka nak komen apa salahnya kalau diadakan shoutbox untuk memudahkan mereka-mereka meninggalkan jejak bila singgah blog infra ni.

walaubagaimanapun, aku tetap mengharapkan mereka-mereka ini tetap meninggalkan komen-komen membina mahupun kritikan pada setiap entri blog infra ni dan tidak hanya pada shoutbox. untuk pengetahuan gak, shoutbox ni masih dalam percubaan. agak-agak ok mungkin akan diteruskan begitu sebaliknya.

pemilihan shoutbox ni berdasarkan widget-widget yang tidak diblok oleh server opis aku. hal ini kerana 98% aku update blog di opis selebihnya di cyber cafe. tiada laptop mahu pun broadband digunakan kerana aku bukanlah part time blogger tetapi suku dari itu. kalau cuti panjang, bersawang lah ia.

sekian untuk kali ini. entri ini dibuat semasa orang lain kelam kabut audit ISO.


*update 29/7/2011 - shoutbox sudah lego, tak membawa makna.


3 ulasan:

Ruzanna Rahman ~♥ berkata...

shoutbox itu baik..hehe

PCL berkata...

salam tuan,
singgah lalu untuk lebih kenal2,..walaupon bersawang tp tetap tak berhabuk..ada kwn dtg tulun bersihkan...hhaha..

kadri azmi berkata...

miss ann : memang baikk..siap tinggal jejak panas lg tu..ishhh

p@kcikLie : hahha trimas kawan2 kasik bersih..