14 Oktober 2010

My Raya Moments Contest

1st, untuk sekian kalinya, ini adalah contest yang ke 4 aku join. contest kali ni ajuran dari saudara eyriqazz a.k.a the great teacher onizuka. syarat-syarat penyertaan pada mereka-meraka yang nak join contest ni boleh terus ke blog tuan punye contest. hadiah terkumpul bernilai rm1000, banyak tu mana tau sangkut no 1 ke paling koman dapat saguhati pun jadi lah.

2nd, my raya moments yang aku nak kongsi kat sini adalah sekitar sambutan aidilfitri anjuran kelab kejuruteraan Malaysia Airports Sepang yang baru saja berlalu. mari kita saksikan.



sebahagian staff infra yang cun-cun dan hensem-hensem belake.


kemeriahan aidilfitri dikongsi bersama dengan anak-anak yatim.


3rd, tak perlu mengulas panjang, cukup 2 gambar di atas. untuk lihat lebih lanjut di sini. rasanya ramai gadis-gadis yang join contest ni berbanding lelaki. tak kisah layan je.

lastly, My Raya Moments Contest adalah anjuran bersama MySuperkids, Viruspadu, LittleKidsPhotography, Fitrihadi dan Special Additional Sponsor by Redmummy.Com (RM150) and Denaihati (RM200)

2 ulasan:

AJ berkata...

wah,meriah nampak...thanks join..oh ya,minta tolong tambahkan satu lagi link penaja iaitu denaihati as dia baru tambah RM200 untuk jadi penaja bersama..that's mean more prizes untuk pemenang...

thanks join..kalau ada kelapangan, sudi2la vote saya untuk MySelangorStory Contest : http://www.eyriqazz.com/2010/10/vote-eyriqazz-for-myselangorstory-entry.html

ftrhd berkata...

heh good luck bro..thanks sebab join!