28 Oktober 2010

Entri Ke 100

entri ke 100. sebelum ni pernah buat entri ke 50. 1 tahun 2 bulan lebih kurang kewujudan blog infra ni. baru memiliki 100 entri sahaja, purata 2 entri per minggu. yeke?? tidak seperti blog popular yang lain. 1 hari 3 ke 4 entri atau lebih boleh dibuat. kalau takde copy paste belum tentu cukup 100 entri ni haha. walaubagaimanapun aku tetap berbangga dengan hasil yang aku buat ni.

apa yang blog infra ada/dapat/nak/kemajuan setelah 100 entri.
  • blog infra sudah memiliki domain sendiri. infraklia{dot}com pada akhir bulan 7 lepas. setelah berfikir panjang dan mendapat sedikit nasihat dari brader ben tentang baik dan bagus menggunakan domain sendiri. thanks bro.
  • sebelum ini tidak pernah menyertai mana-mana contest dari mana-mana blogger yang ada. kini 5 contest telah berjaya disertai, 1 contest masih lagi berjalan. pemilihan contest kena tengok-tengok dulu. mau contest yang simple dan mudah saje hehe. pernah gak lah menang salah satu contest yang ada itu.
  • orang berkata-kata berblogging ni secara tak lansung boleh dapat duit sampingan. betul. tak tipu. sudah merasa dan mendapat hasilnya. walaupun tak banyak mana pun aku tetap bersyukur. Alhamdulillah. thanks juga pada nuffnang walaupun sekarang lansung dah takde BE lagi. kalau nak bagi lagi sila-silakan.
  • follower. setakat 100 entri sudah ada 52 follower. trimas pada yang sudi ikut blog ni, walaupun tak banyak info yang dapat dikongsi tapi aku akan cuba untuk mempertingkatkannya. terima kasih banyak-banyak semua. komen?? 2 ratus lebih je. ok latu.
  • seolah-olah kurang mendapat sambutan di kalangan warga infra. mungkin masalah lama kembali berulang, tak tau nak komen macamana. aicehh..takpe-takpe, mungkin korang silent reader kot cuma aku je tak tau. ingat nak cari co founder di kalangan warga infra untuk blog ni. lupakan dulu.
cukup setakat ini, harapannya agar aku takkan putus tengah jalan. untuk entri ke 200 berapa lama aku boleh sampai sebanyak itu?? ni satu cabaran untuk diri aku sendiri. sekali ucapan jutaan terima kasih pada yang sudi singgah di blog infra ni.

6 ulasan:

nn berkata...

hehe. teruskan blogging. blogging best kan? kalau tak ramai baca pun, kawan-kawan baca dah rasa seronok :)

Ken Wooi berkata...

cool.. keep it up :)

ftrhd berkata...

tahniah bro..moga ada kemajuan hingga berjaya!

heh thanks sebab mention my blog kat situ :)

kadri azmi berkata...

TQ sume hehhe..

PCL berkata...

terus maju untuk berjaya dan usaha anda sangat menarik perhatian saya...

Tanpa Nama berkata...

You made some good points there. I did a search about the topic and hardly found any specific details on other websites, but then happy to be here, really, thanks.

- Lucas