Projek Infra episod 5

aktiviti projek Infra hampir sampai kemuncak kabinet filter dah pun siap, akuarium pun dah dinaikkan dan diisi dengan air yang bersih halal lagi tulen menggunakan air berteknologi nano bio-aura. cewahhh canggih bukan..

layan jela seberapa gambar yang ada ini..



akuariumair berteknologi nano telah diisi..



akuariumwaklin, selaku orang kuat merasmikan acara tepung tawar garam..



akuariumcoral, rumpai dan pasir laut dikutip di kawasan yang dirahsiakan untuk faktor keselamatan..



akuariumgambaran dekat, coral ni semuanya hidup ok..



akuariumterbengkalai..atap masih lagi menjadi tanda soal dan perdebatan banyak pihak atas faktor-faktor tertentu..mungkin kah takde idea untuk design atap??




mungkin ramai yang tak tahu, projek ikan ini bukan la projek ikan air tawar tetapi air masin yakni air laut. dari sumber yang boleh dipercayai, proses membolehkan ikan-ikan berenang dengan riang ria di dalam akuarium yang cantik ini mengambil masa sebulan atau lebih untuk memastikan air laut ini dapat menerima ikan tersebut sepenuhnya.

pada siapa-siapa yang ingin sponsor ikan boleh la kontek waklin selaku bos besar. setiap ikan yang disponsor akan dijaga dengan baiknya.

tetapi, persoalannya di sini......nak bela ikan ke nak ternak coral??

sekian..





4 ulasan:

Yun berkata...

Salam ziarah walaupun tak pandai langsung pasal ikan... at least boleh tambah info... serik bela ikan tak pernah nak idup lame...

infraklia berkata...

hahha..sama dengan la, tp geng2 infra ni mmg tgh gile bela ikan laut..

lieza berkata...

nk sponsor ikn yg murah2 jer arr...takut nyawa ikan tu x thn lama...huhuuuuu

infraklia berkata...

cepat2..da rmai sponsor ikan ni, setiap ikan yg disponsor nama tuan ikan akan dicatat..

Top Entri