Projek Infra episod 2

Salam sume..

jumpe lg dlm projek Infra episod 2 untuk kali ini. untuk pengetahuan sume kerja-kerja pembikinan 'takungan ikan' ini berjalan pada hari yang berlainan dengan yang sebelumnye, BUKTINYE lihat saja baju yang dipakai oleh pekerja-pekerja Infra tersebut (ocot & waklin). lain bukan!!

kerja-kerja dilakukan di suatu tempat yang agak terpencil dan berjauhan dengan orang ramai, releven mereka memilih tempat berikut hanya mereka-mereka yg terlibat secara lansung atau lintas lansung saja yg tau, penulis sendiri juga tidak tau apekehalnye itu (adela tu).

mencarut lama-lama pun tak guna la, saksikan je ape-ape pic yang ade..


projek ikan
sampai mencangkung brader kite pasang memasung kayu-kayuan..



projek ikan
projek ikan
tu dia..dua orang pekerja terbaik Infra, SYABASS ahh..



projek ikan
projek ikan
kelihatan seseorang sedang memerhati, dengar cite dia bersetuju untuk menggunakan khidmat cemerlang ini di rumahnye kelak..teruskan lah teruskan lah



projek ikan
lutut tu jage wak, da sezen tuh..



projek ikan
mat pet..dulu kini dan selamanye akan berdiri macam tu saje..aduyaii




projek ikan
taraa..ni baru tapak bawah dia tau, lom tengok atas dia lg cangihh ohh..




haa..tu baru intro-intro gitu, projek ini serba sedikit menggunakan bahan-bahan terpakai seperti kayu-kayu yang terbuang. hal ini serta merta dapat menggurangkan kerja-kerja penebangan pokok di hutan yang berleluasa sejak dulu kala lagi dan dapatlah menyelamatkan bumi dari kekurangan oksigen untuk kite bernafas.

jadi pada siape-siape yg ade bahan-bahan terpakai untuk disumbangkan pada projek ini buleh la ulur-ulurkan, bahan yg btol-btol buleh pakai ok cam patung itik ke nk buat dia berenang-renang atas permukaan ke, nk ulur duit lg cantiekkk..

ok la berambus...


anak keladi

2 ulasan:

meghe berkata...

kepadha kontraktor tersebut...aku nak order sejibik macam tuh..saiez dia 5' x 3' x 4' dalam... sile hantar quotation segera...toche...toche...

infraklia berkata...

hahh..da ade org oder, laku btol..

Top Entri