Projek Infra episod 1

semenjak dua tiga menjak ni, terdapat beberapa insan terbilang (sebab bleh bilang baper orang je yang join ini projek) yang kedapatan di dalam opis Infra telah berdiskusi secara sulit sesama mereka (bukan buat hubungan sulit) ingin menjalankan satu projek MEGA yang agak-agak kurang memerbahaya kepada kita semua tetapi bahaya kepada diri mereka sendiri (buat keje tu baik-baik okeh..)

muke-muke ini semuanye terlalu regular bagi kita kerana setiap projek atau aktiviti yang berlaku di Infra mereka-mereka ini sajalah yang bertindak dengan jayanye, nak sebut nama ke?? nanti kata gile glemer la plak tp rasenye semua da tau..

tak payah cakap banyak tengok jela ape yang ade..yehaaa



projek ikanrasanye korang mesti da tau ape projek tuh..




projek ikan
projek ikan
adegan merekabentuk, mengira ukuran, melukis pelan sibuk menyibuk dan lain-lain..




projek ikanhasilnye..

telah dipaternkan sebarang peniruan atau ditayangkan di khalayak ramai tanpa kebenaran akan didakwah didakwa..



projek ikan
projek ikan
projek ikan
projek ikankerja-kerja potong memotong dijalankan..




kan da kata tak merbahaya kepada kita semua tapi pada dorang je jadi hati-hati ok..





nantikan episod 2..

Salam..

anak keladi

Tiada ulasan:

Top Entri