06 Mei 2010

Info - Infra Family Day 2010




Untuk pengetahuan, unit infra akan mengadakan family day 2010 yang telah diura-urakan pada tahun lepas lagi. Ni adalah family day ke-2 kali dianjurkan oleh unit infra, ketama kalinya atau lebih tepat infra nite (dulunya) telah diadakan pada tahun 2008 di Kayns Resort Hotel PD, 2 tahun yang sudah.

Asalnya mahu dianjurkan selepas raya lepas setelah berpenat lelah berpuasa dan beraya sakan sebulan, tapi keadaannya begitu menghampehkan dan banyak kali yang tertangguh. Ape cerr ni!!

Hari-hari yang lepas semasa 'roll call' pagi, ocot telah bersuara tentang family day 2010 dan dipanjang lebarkan lagi oleh bads mengenai keperluan kewangan dan berapa perlu dibayar mengikut kepala. Pemilihan tempat iaitu di Corus Paradise Resort PD akan berlansung selama 2 hari 1 malam telah dilakukan oelh orang-orang kuat infra yang sedia maklum.

Kepada mereka yang meng'organize family day 2010 kali ni (walaupun tak jelas sape yang nak kena handle). Sama-sama la kita bersatu padu bercerai roboh untuk menjayakanya pada kali ni, tak kira la exec ke non exec.

Hal demikian masih lagi di dalam perbincangan, jika terdapat pertukaran tempat dan isu kewangan akan dibincangkan pada roll call pagi hari-hari. Harap family day 2010 tahun ni dapat berjalan dengan lancarnya dan tidak tertangguh ke family day 2011 pulak.

Sekian harap maklum..



*kredit pada en hisham untuk poster di atas

6 ulasan:

AZRI HAKIM AZMAN berkata...

bestnye g family day...

Lieza berkata...

rase2 mcm x jd jerkk FD ni..xder penaja..hurmmmm, bt family day kt umh msing2 lerr jwbnyer...uhukkuhukkkk!!!

kadri azmi berkata...

apebleh buat, yg lain pn membisu aje..tgu jela 2011 sok...

amrando berkata...

aku sekali lagi mewakili pehak pengurusan ingin memaklumkan beberapa perkara berikut:
1. kita nak buat FD untuk infra, kalau tak dak sponsor takpelah...hidup ni jangan terlalu berharap dengan belas ihsan orang lain jer...MARUAH tu beb!!!
2. kalau tak cukup duit, takyah buat GRAND sangat, ukur baju ikut badan sendiri..macam aku saiz XXL...aku tak malu...buat collection sesama kita laa...
3. kalau tak cukup jugak duit, takyah sampai 2D/1N...just 1 night pun cukup...kalau betul-betul nak buat la tahun ni laa...
4. itu pandangan peribadi aku...

X MEN berkata...

SOKONG BOS.....TAK SOKONG KANG KPI RENDAH PLAK..EHEEHHE

Y MEN berkata...

adnan semp-it pernah cakap.... " dimana ade kemahuan di situ ade HIGHWAYYY....."