18 Mei 2010

Blog Infra Di Tapak Iklan

Family Day Infra 2010 (FD) dan juga kejohanan badminton infra, masih lagi di awang-awangan. tetapi usaha untuk menjayakannya masih berterusan, melihat kepada kelibat segelintir orang-orang kuat infra menjenguk harta-harta ismet di luar negara iaitu barang-barang terpakai yang hendak dilego'kan, harap dapat menampung sedikit perbelanjaan itu.

kali ni bukan nak cite sangat pasal FD dan badminton, tetapi ingin ura-urakan bahawasanya blog infra telah menyewa satu tapak iklan bersize-size 125x125 dengan harga RM10 satu bulan, harga yang sangat relevan memandangkan penyewa tapak iklan adalah seorang blogger yang glemer, ramai follower, cute, cantik, rupe cam amoi. ini mungkin akan memantapkan lagi blog infra di mata pembaca-pembaca yang lain. cara pembayaran juga sangat mudah, samada bank-in tak pun bagi code topup je.




* tu dia banner blog infra


klik sini je kalo nak tengok kat mana blog infra sewa iklan banner tu.



Blog Infra!

* banner blog infra



banner blog infra itu dicipta satu hari je, petang sebelum balik kerja. buat simple-simple yang boleh menggunakan excel dan diconvert menggunakan FastStone Image Viewer pulak. sebenarnya tak reti menggunakan Adobe Photoshop pakai jela mana yang senang.

moga blog infra semakin mantap hendaknya. sekian.





1 ulasan:

Nina Nurziana berkata...

just be ur follower... be mine too ya ;)