03 Mac 2011

idea tak mari..

asal ade blog je mesti nak update. kalo tak update ko biarkan bersawang je buat ape. paling busuk pun ko boleh copy paste berita ke letak gambar-gambar ke supaya blog ko berupdate. aku takmo buat banyak-banyak camtu, rasa macam dah banyak plak aku copy paste.

pernah sekali aku kerja malam abis dalam pukul 5 pagi lebih, entah macamana tangan aku gatal buka blog terus menaip, idea datang sket-sket. terus aku update 2 entri sekaligus dan aku setkan time untuk publishkan entri tu.

agaknya memang waktu camtu otak kita tenang dan dapat berpikir dengan baiknya. kalau tak, takkan la cikgu-cikgu kita dulu suruh kita belajo lepas-lepas subuh baru la masyuk ilmu tu. kalau dulu aku camtu dah berjaya dah aku dalam exam yang mendatang tapi aku lebih suke tido haha.

series aku cakap entri ni ade dalam draf aku dari tahun lepas lagi. aku tak dapat nak abiskan. sebab ape?? sebab aku takde idea. kesimpulan dari entri ni, adik-adik digalakkan belajo pagi-pagi sebelum matahari naik. yehaa..

Tiada ulasan: